gilanor-LLAP

When you stand before God you cannot say
"But I was told by others to do thus"
or that virtue was not convenient at the time.
This will not suffice.

Remember that.
【May the force live long and prosper.】

 

I Have a Dream

我有一个梦想。

我希望有朝一日所有如我一样的人能活在阳光下,不必生于阴影,死于黑暗。

我希望所有的故事都能自由地被讲述,所有的人可以不必一生沉溺于隐藏,所有的爱与被爱不必焚于烈火,所有炽热的灵魂无需凋零于严寒。

我希望有公义的冠冕于人间永存,也希望自由的旗帜永不会被活埋于地下。

我更希望永远不要有任何人,需要在死亡的高墙上用鲜血写满自由。


“这次该是什么?为人类?为未来?”

“为过去。过去更加重要。”


【We shall meet again in a place where there is no darkness remained.】

愿我们在没有黑暗的地方相见。

2017-02-09  | 14  |  #随笔
评论
热度(14)
 

© gilanor-LLAP | Powered by LOFTER