gilanor-LLAP

When you stand before God you cannot say
"But I was told by others to do thus"
or that virtue was not convenient at the time.
This will not suffice.

Remember that.
【May the force live long and prosper.】

 

我的期末复习:没开始。


让 - 保尔 . 萨特 戏谑bot:

我的神:被我杀死。
我的身份:成为焦虑的来源。
我的身体:成为我被物化的原因。
我的夏季阅读:没读完。

评论
热度(959)
  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据
 

© gilanor-LLAP | Powered by LOFTER